The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA. Al onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en KSF gecertificeerd. Dit is een branche erkende opleiding van de Klantenservice Federatie Nederland. We zijn ontstaan vanuit de overtuiging dat er voor iedereen een plek is op de arbeidsmarkt en in de maatschappij. Wij hechten dan ook veel belang aan het vergroten en verbeteren van de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt. Onze PSO trede 3 & 30+ certificering onderschrijft deze werkwijze. De visie van The Good Agency is om inclusiviteit en kwalitatief klantcontact samen te brengen. Als ondernemer ben je onderdeel van de maatschappij. Dat brengt automatisch met zich mee dat je nadenkt over belangrijke vraagstukken. Door coaching en begeleiding op maat te bieden, geloven wij erin dat je het verschil kunt maken.